Ambulant- en Woonbegeleider

(24 – 32 uur) Regio Heusden & Altena

Wil jij graag aan de slag in de afwisselende functie van Ambulant- en Woonbegeleider in de regio Heusden & Altena?

We werken binnen kleine regionale teams, waardoor er veel contact is met collega’s en we voor elke cliënt de best passende zorg kunnen bieden. Lijkt het je leuk om in een combinatiefunctie aan de slag te gaan, waarin je zowel cliënten thuis begeleidt, maar ook begeleider bent binnen ons wooninitiatief in Drunen? Dan is dit dé baan voor jou!

Wat ga je doen?

  • Je bent als begeleider werkzaam in een afwisselende functie waarin je zelfstandig werkt met een zeer diverse doelgroep van jong tot oud, met autisme.
  • Je focust afwisselend op individuele begeleiding, gezinsbegeleiding en groepsbegeleiding en bent hierbij zelf verantwoordelijk voor jouw eigen agendabeheer.
  • Je biedt ondersteuning bij vragen op meerdere leefgebieden, onderhoudt contacten en werkt samen met gemeentes en andere samenwerkingspartners.
  • Als basis van de begeleiding van jouw cliënten ligt een begeleidingsplan dat samen met de cliënt opgesteld en geëvalueerd wordt.
  • Je beheert de cliëntdossiers van de cliënten uit jouw caseload en houdt deze op orde. Ook zorg je samen met de indicatieverstrekker dat er altijd een geldige indicatie aanwezig is.
  • Je werkt deels op onze woonlocatie in Drunen, een huiselijke woonomgeving waar vier jongvolwassenen begeleid worden bij het zelfstandig wonen.

Wat vragen we?

  • Je hebt een relevante opleiding gevolgd, minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar.
  • Flexibele werktijden tussen 08:00 en 20:00 uur.
  • Je hebt werkervaring en/of affiniteit met autisme
  • Kwaliteiten: proactief, weet van aanpakken, zelfstandig, no-nonsense, buiten kaders kunnen denken, besluitvaardig en stressbestendig.
  • Je bent woonachtig binnen bovengenoemde regio en in het bezit van een auto.

Wat bieden we jou?

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een groeiende organisatie waarin veel aandacht is voor het teamgevoel.
  • Een werkplek waar veel ruimte is voor coaching, (interne) scholing, intervisie en persoonlijke ontwikkeling.
  • Werken binnen een enthousiast, betrokken en deskundig team.
  • Als nieuwe collega volg je bij indiensttreding onze interne autisme opleiding.
  • Een smartphone en laptop.
  • Een jaarcontract bij aanvang, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
  • De functie zal worden ingeschaald in functieschaal 45 (CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van jouw ervaring en kwaliteiten.

Meer informatie?

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Marit van Gils (Teamleider), op telefoonnummer 06-11189571.

Interesse?

Stuur jouw CV & Motivatie(video) naar: solliciteren@leermakers.nl

Sluitingsdatum vacature: 01 mei 2024

1e gesprekken
dinsdag 30 april tussen 11:00 – 13:00 uur
donderdag 2 mei tussen 11:00 – 13:00 uur
donderdag 8 mei tussen 10:00 - 12:00 uur

2e gesprekken
dinsdagochtend 7 mei tussen 10:00 - 12:00 uur
dinsdagochtend 14 mei tussen 09:00 - 11:00 uur